7th heaven

Ble en hjemmedag i dag, tror ikke alt stresset de siste dagene har vært helt bra for meg, så er ikke helt i tipp topp form. . . Men begynner å komme seg, sakte men sikkert nå! Beina mine vet jeg ikke helt med da, de er nesten like vonde som de var da jeg våknet i går. . . Må uansett dra på jobb i dag, er min jobbhelg og jeg gleder meg veldig! Er alltid morsomt å jobbe i helgene, alltid mye folk og masse å gjøre :) Etter jobb i morgen blir det nok rolig, føler ikke helt trangen for å dra ut. . .

Nå skal jeg se på 7th heaven snart, det begynner vel om en time. Elsker at det er kommet tilbake på tv! Noen andre som husker at det gikk på tv for. . . Ja, nesten 10 år siden? Husker ikke riktig når det var, men elsket å se på det når jeg kom hjem fra skolen! Det går på TV Norge nå og jeg er blitt helt avhengig, haha.

Litt iPhonebilder fra Osloturen! Savner det allerede. . .

Utenfor hotellet på Tjuvholmen hvor Justin Bieber skulle være. . .

Dehydrert på konserten, styrtet tre glass med vann, har aldri vært så glad for å få vann i hele mitt liv! Haha

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg