never say never

Fredag og THANK GOD! Men for meg er det som sagt jobbhelg, så jeg tar ikke helg før klokken 4 i morgen. Akkurat nå koser jeg meg med Justin Bieber – Never say never filmen, kunne ikke fått en bedre slutt på dagen ♥ Er så ubegripelig at jeg har sett han – han i filmen, JEG HAR SETT HAN I VIRKELIGHETEN! Skulle såå ønske at jeg fikk sett Scooter og Kenny også, men det får bli en annen gang. Bieberhuntingen er ikke over riktig enda! Men nå skal jeg konsentrere meg om filmen, ååh jeg er så forelsket at dere aner det ikke. . . Mulig jeg har fått litt depresjoner også etter konserten (for real). . .

Glemte heeelt av at jeg og Sophie tok bilder i går på hotellet etter frokosten, så skal få henne til å sende meg bildene senere! Haha håper bare det ble noen bra. . . Her er hvertfall ett som hun postet på bloggen, vi hadde det såå morsomt i Oslo at jeg ikke kommer over det. Gleder meg til neste jentetur! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg