kortdag

Kom hjem fra skolen for en time siden og hadde egentlig planer om å sove – helt til jeg fant ut at jeg skulle se på frustrerte fruer og lage meg litt mat. . . Skal uansett få noen timer søvn siden jeg skal på jobb klokken 4, så om ikke lenge må jeg finne sengen! Kom hjem tidilg i dag siden vi har hatt heldagsprøve i norsk, noe som gikk helt ok. Får alltid hjerneteppe og skjønner nesten aldri oppgavene. . . Men om vi ser bort fra det så gikk det bra! Haha. . .

Ble bloggfri i går siden det var søndag, og søndag = ukens roligste dag. Men nå fremover WOHO gled dere til russeblogging! Fredagen er det på med buksa og den skal ikke av før 18.mai :) Noen andre som skal være russ i år? Jeg gleder meg såå!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg