#thatPOWER

Er det ikke typisk min flaks. . . Har klart å bli forkjølet – IGJEN! Er sikkert 20 gangen denne vinteren og jeg holder på å bli gaal. . . Immunforsvaret mitt og jeg samarbeider bare overhodet ikke. Så nå blir det c-vitaminer og te for alle pengene! Og ja, har forresten blitt aktiv på twitter – IGJEN! Haha har mine perioder. . . Heter sstinemari der om dere vil følge meg, har vel noen gullkorn til tider. 

Ellers kom jeg hjem fra jobb for litt over en time siden, har laget meg middag og ser på min andre episode frustrerte fruer nå! Kveldene går så alt for fort, føler jeg har hundre ting å gjøre men får ikke gjort noe fornuftig. . . Fikk heller ikke tatt powernapen min i dag siden jeg plutselig lys våken, så tipper det blir tidlig kveld i dag! Men kjenner jeg meg selv rett blir det nok ikke det uansett, har en tendens til å bli lys våken etter 10 uansett om jeg har sovet eller ikke. . . 

Favorittsangen for tiden! #thatPOWER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg