intelevator

Nå sitter jeg hos Sophie, har vært her siden klokken fire i dag og vi har vel egentlig ikke gjort så utrolig mye. . . Har hvertfall spist taco med mammaen og pappaen til Sophie og sett på Ylvisfilmer på youtube! Haha man finner ikke bedre underholdning enn de to, for noen menn! Anbefaler dere å søke på Ylvis the intelevator og når de går rundt å sparker tilfeldige folk på gata, haha.

Skal dra om ikke så lenge siden jeg skal hente tante og kjøre henne hjem, men i dag blir det nok senkveld uansett! Har fri i morgen (eller fridag for å øve til mattetentamen da) så kan sove lenge uansett, looovely. Kanskje jeg får tid til å rydde på rommet mitt i natt og se fire episoder med Frustrerte Fruer? Think so! Har kommet meg helt til sesong 6 nå, så er ikke lenge igjen før det er slutt. . . Skal starte på Gossip Girl i kveld tenker jeg, har savnet det veeldig!

Ellers har jeg tenkt på å lage noen innlegg til dere nå når jeg får tid, blir nok dårlig med blogging i russetiden tenker jeg. . . Og når vi snakker om russetid – tenk at det er bare TO DAGER til russebuksen skal på nå! Jeg gleder meg så sykt mye til en herlig russetid med alle venninnene mine, og ikke minst gleder jeg mer til den midlertidige kjendisstatusen jeg får av å gå i en russebukse, haha.

bilder fra oslo!


1 kommentar
    1. Hvis du vil kjenne skikkelig godt på kjendis-statusen som russeklærne gir, stikk innom Landsåsbanen til helga ;)) Der vil det være massevis av unga (fotballturnering), som nok helt sikkert setter pris på russ :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg