on repeat

Har satt meg ned med en kopp te og er klar for en laang natt! Er ikke trøtt overhodet, så blir noen timer forran pc-skjermen før jeg tar kveld. Har uansett en del å få gjort så det gjør meg ingenting! I morgen skal jeg på jobb klokken fire, så før det har jeg egentlig ikke noe spesielt jeg trenger å stå opp for. Kanskje jeg tar meg en tur ned på skolen er det eneste, venter på stipendbrevet mitt som jeg har vært så utrolig treg å få sent inn. . . Nå kommer alle pengene på en gang! Haha. Det er kanskje bare litt taktisk? Så får jeg penger til russetiden!

Tenkte å dele noen sanger med dere som går på repeat for tiden, er sikkert flere men kom ikke på alle i farten. God natt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg