workinguuurl

Nå er jeg på tur på jobb, har nettopp dusjet og ordnet meg! Tok meg den frihet å sove til klokken var nesten 2 i dag, at det er muulig. . . Jeg har virkelig godt sovehjerte! Men gjorde ingenting siden vi hadde fri i dag for å øve til mattetentamen i morgen, så i kveld skal jeg få inn litt jobbing når jeg er kommet hjem fra jobb. Er det noe jeg virkelig ikke er god i – så er det matte. . . Eller, problemet mitt er vel kanskje at jeg er for kjapp med å bestemme meg for at jeg ikke skjønner eller ikke får til, for egentlig så er jeg ganske smart. Må bare gå inn for å klare det!

Håper dere får en suuper dag, nå drar jeg ned på jobb og tjener litt penger til livets opphold! 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg