min første bot!

Nå er jeg hos Sophie, har hatt heldagsprøve i matte i dag og det gikk mildt sagt. . . Dåååårlig :( Ga nesten opp til slutt og ble bare mer og mer frustrert. I tillegg måtte jeg vente en hel time etter del 1 for å kunne bruke hjelpemidler på del 2. Så da brukte jeg en hel time på å tegne over hele kladdearket mitt og gå turer i gangen på skolen, haha. Var ferdig før 12 og dro rett for å hente Sophie på skolen, såå dro vi til byen siden det er 50% på bikbok i dag, og en tur på de fire roser for å spise!

Nå skal vi stryke på russebuksene snart, har eenda ikke fått gjort det så er i siste liten her! Heldigvis får jeg gjort det til i morgen – den stoore dagen! Fikk kjøpt meg litt nytt på bikbok i dag, handlet for vel 500kr noe som ikke er så ille! Har jo shoppingnekt nå siden jeg har utroolig dårlig råd for tiden. . . Føler jeg kan leve som en storkar når jeg egentlig ikke har råd til det. . . Nooooo good! Og ja, fikk min første bot i dag. Hurra for meg! Var heldigvis bare 300kr, kunne jo vært verre. Var også bare en parkeringsbot og heldigvis ikke noe som kan gå ut over lappen min, pjuh! Ikke at jeg har grunn til å få fartsbot eller no sånt da, jeg er en veeeldig flink sjåfør! Hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg