#renogpen

Kom nettopp inn døra, dro for å møte pappa rett etter jobb, og som den beste pappaen han er vasket han bilen for meg ♥ Nå er den såå ren og pen! Eller, ikke nå lenger. . . Ble nesten like skitten med en gang jeg kjørte ut av vaskehallen :( Skal uansett bli flinkere til å vaske bilen gjevnlig, er nesten flaut å si at jeg ikke har vasket den siden i februar, haha. Tok sin tid før den ble ordentlig ren!

Nå skal jeg lage meg noe middag og komme meg tidlig i seng. Blir en laang dag i morgen! Først mattetentamen, så skal jeg hente Sophie på skolen og dra til byen med henne en tur, før vi stryker på russebuksene våre. Ingen tid for powernap i morgen! Men skal vel alltids klare meg :) Er bare èn dag igjen i “sivilklær” før det er på med russebuksen, CAN’T WAIT! Så forresten at når jeg og Sophie var i Oslo var det flere som gikk rundt i russebukse allerede. . . Er det en ting der nede at folk starter russetiden tidligere, eller?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg