bloglovin’

Er det noe jeg aldri helt har forstått meg på. . . Så er det bloglovin! Men det er jo en utrolig smart side hvor du kan holde deg oppdattert på om favorittbloggene dine har postet noen innlegg, så jeg måtte jo bare se om jeg fikk det til å funke, haha. Alt dere trenger er å følge bloggene der, så får du opp en feed med alle nye innlegg. Smart eller? Laget meg bloglovin’ med en gang jeg laget denne bloggen, så det er snart tre år siden. Tenk. . . Tre år siden jeg startet å blogge på denne bloggen! Wow, tiden går fort as. Er vel i mai en gang at jeg har treårsjubileum, DET må feires!

Men i alle fall – om dere vil followe meg på bloglovin’ kan dere gjøre det HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg