new york

Reklamelink til nelly

Har nettopp vært ute å tatt noen bilder med Sophie, er så utrolig herlig når det er sol og litt varme her oppe i nord også! Trust me, er ikke mange av de dagene. . . Men har heldigvis vært veldig heldige med været de siste dagene! Og når vi snakker om bilder. . . Kunne gjort såå mye for å klonet en til av meg selv for å ta bilder av nettopp meg selv, haha! Føler aldri at jeg får så mange bra bilder som jeg kunne fått når andre tar bilder av meg. Men er vel bare noe jeg må venne meg til siden jeg mest sannsynlig aldri kommer til å få en til av meg selv :(

Men nååå er det tid for russebuksen min! Eller, mest sannsynlig ikke siden vi ikke har strykehjern haha. . . Får ta det i kveld heller, ha noe å koose meg med! Ha en super dag, alle søte ♥

Genseren er ny, kjøpte den på bikbok i dag på 50%!
Buksen (som dere ikke ser så mye av, haha) er fra Dr Denim, kan kjøpes
HER! Verdens beste bukser




1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg