me want money

Sto opp ganske sent i dag, gikk tom for strøm på telefonen så alarmen ringte ikke. . . Men kom meg uansett opp relativt tidlig i forhold til søndager ellers! Har sett en twilightfilm, dusjet og skal snart ordne meg litt for å dra ut. Senere blir det kinamat, mmmh! Er det noe jeg har lovet meg selv, så er det at i russetiden skal jeg stooorkose meg. Og det har jeg gjort til nå! Hadde russeslippfest i går og hadde det veldig morsomt, etter den dro jeg ned på byen og var hjemme før 3.

Tenkte å vise dere noen favoritter fra nelly! Er såå mye fint der og jeg vil bare go crazy. . . Men siden jeg ikke får gjort det på grunn av shoppingnekt, så kan vel dere shoppe litt for meg? Alle fortjener å få noe nytt i blant! Har jo nettopp kjøpt meg nye klær fra bikbok, så jeg lider vel ingen nød. . .

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg