typisk min flaks

Heii, er akkurat på tur ut døren! Kom nettopp hjem, men drar like fort ut. . . Slik det er å være russ! Har hatt noen fantastisk morsomme dager til nå, og gleder meg til de neste 17 dagene. I går gjorde vi en del russekrav, jeg og 9 andre fra Heggen og Stangnes. Vi danset i en rundkjøring, krøp inn på rema på alle fire til hundematen og fulgte etter en tilfeldig person i 5 minutter, dere aaner ikke hvor morsomt det var! Må sikkert ha sett forferdelig teit ut, men forhåpentligvis synes folk bare det vare moro, haha.

Og dere da, er det ikke typisk min flaks. . . For noen dager siden begynte pcen min å tulle med at den ikke ville koble seg til nettet, så pappa tok den på kontoret sitt for å se om det var noe galt med nettverkskortet i den. Og tror dere ikke den er totalskadet nå? Jo. Feilmeldinger, blå skjerm og alt som hører med. DET er jo bare typisk. . . Har utrolig mye viktig på den så nå kan jeg ikke annet enn å håpe på det beste og at det lar seg ordne! Jeg bruker pcene til småsøskene mine nå, men jeg er et vanemenneske og HATER å bruke nye ting. . . Spesielt når det kommer til pcer, jeg klarer det bare ikke. Jeg kan vanligvis bruke flere timer på pcen daglig, men sånn som det er nå bruker jeg så kort tid som mulig og sjekker bare det nødvendige. Er også derfor det har blitt litt dårlig med blogging, men håper pappa klarer å ordne min pc så fort som mulig, da er det right back on track!

Men nå må jeg løpe ut døra, Martine henter meg så vi blogges om ikke så alt for lenge ♥




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg