sheinside

Tenkte å vise dere noen favoritter fra nettbutikken sheinside.com! Fant siden for en stund siden og de har så utrolig mye fint der. . . Når jeg er ute av den økonomiske krisen min tror jeg at jeg må bestille litt! Noen som har bestilt derfra før? Er jo flere bloggere som har blogget om sheinside, og av god grunn. Klærne deres er jo bare to die for! Var mye jeg falt for, men tror det er nok med dette, haha. Likte dere noen av klærne? 

Jakke HER Genser HER Kjole HER

Genser HER Jakke HER Kåpe HER

Genser HER Kjole HER Skjorte HER

Topp HER Blazer HER Topp HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg