kjole for anledningen

Skal du i bryllup, konfirmasjon eller bursdag snart? Eller trenger du rett og slett en kjole til 17.mai? Jeg har funnet noen av mine favoritter på nelly nå, som kanskje kan hjelpe dere litt å finne den perfekte kjolen for anledningen! Bare irriterende at det er så mye å velge mellom. . . Som jeg har nevnt tidligere skal jeg i bryllup til tanten og onkelen min i juni, og jeg er overhodet ikke i nærheten av å ha bestemt meg for kjole enda! Hver dag er det jo en ny, fin kjole på nelly. . . Hvordan skal man klare å bestemme seg da?? Haha 🙁 Men jeg har _nesten_ klart å bestemme meg nå da, er nesten nødt til det siden jeg må bestille snart.

Hva skal man gå for? Lang eller kort kjole? Og hvordan farge? Uff, såå mye å velge mellom. . .

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER

1. HER 2. HER 3. HER

1. HER 2. HER 3. HER

1. HER 2. HER 3. HER

1. HER 2. HER 3. HER


1. HER 2. HER 3. HER

affiliateslenker!

3 kommentarer
    1. Synes det er finest med lang eller i hvertfall halvlang kjole i bryllup! i hvertfall ikke lårkort..
      Også må du passe på å ikke velge en for lyse farge og heller ikke for mørk:)
      nr 1 og 3 likte jeg best:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg