min konfirmasjon

Tenker vi er i den rette måneden og den rette tiden nå for et innlegg om min egen konfirmasjon – for på denne tiden for fire år siden ble jeg konfirmert! Har faktisk aldri blogget noe om konfirmasjonen min tror jeg, ikke vist bilder eller noe. Så derfor tenkte jeg at det kunne være litt morsomt! Fant bildene på harddisken og har ikke sett på dem på flere åår, så var veldig morsomt! Tenk som tiden flyr, jeg kan ikke tro at det er hele fire år siden. . . Jeg begynner å bli gammel :( Konfirmerte meg i 2009!

Pappa, meg og mamma.


Bilder fra resten av helgen! Herlige familien min ♥









1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg