hjem, kjære hjem

Endelig hjemme!! Ubeskrivelig følelse å nærme seg Harstad med stormskritt, borte er bra – men hjemme er desidert best! Måtte kjøre noen runder gjennom byen med jentene for å nyte det herlige synet, haha. Bloggingen min i Tromsø ble egentlig som forventet, skjønte at det kom til å bli liten tid til pc og blogg. . . Vi var sjelden hjemme og var ute både fredag og i går. Men har hatt det helt fantastisk, kunne ikke bedt om bedre helg! Så idag er jeg greit sliten. . . Blir avslapping hjemme nå til jeg skal legge meg tenker jeg, også skal jeg ta meg et bad. Haha og apropos bad – da jeg kom hjem fra byen og til hotellet vekte jeg Sophie og fikk henne med på litt nattbading klokken fem i morges! Utrolig hva man finner på. . . Var koselig da, mye bobler og skum!

Har ikke tatt noen bilder i dag og ikke i går heller, så her er noen bilder fra torsdagen som jeg ikke fikk postet.

Haha stemningsbilde på tur til Tromsø på torsdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg