8 fakta om meg

Dette er egentlig en del av den “30 days challenge” greia jeg skulle begynne på før russetiden. Siden det ikke ble noe ut av det, tenkte jeg heller å ta det som inspirasjon til innlegg jeg kunne skrive! So here we go, 10 fakta (som ble til 8, haha) som jeg tror dere kanskje ikke vet om meg. . .

1. Dette er vel mest sannsynlig noe de fleste har fått med seg – men jeg er utrooolig skolelei nå. . . Jeg trodde virkelig det var ille da jeg startet på førsteåret og da jeg gikk andreåret i fjor – men nå tar det bare kaka. Jeg er oppriktig drittlei og hadde det ikke vært for at jeg bare har en måned igjen med skole, så hadde jeg droppet ut. For en måned – det klarer jeg. Sier til meg selv hver dag “you can do it!!”, så da tror jeg på meg selv at jeg faktisk kan gjøre det. Men helt ærlig skal jeg feire den dagen jeg tar mitt siste åndedrag her inne på skolen, fyfaen den dagen kan faktisk ikke komme fort nok!

2. Jeg er nesten helt sikker på at jeg må ha ADHD. Jeg har googlet symptomene og jeg har rundt 95% av dem, haha jeg er den verste når det kommer til å diagnosere meg selv!

3. Jeg klarer aldri å konsentrere meg 100% om èn ting over lengre tid. Jeg kan sette meg ned med musikk på ørene og begynne med skolearbeid, men den minste lyd eller distraksjon får meg til å falle heelt ut av det. Derfor gir jeg som oftest opp på ting veldig lett siden jeg bruker ganske lang tid på å sette meg ordenlig inn i det. Når det kommer til blogging kan jeg gjerne bruke 3-4 timer på ett innlegg om ting forstyrrer meg, haha.

4. Jeg klarer ikke å legge meg om jeg har sminke på, den må alltid av før sengetid! En form for tvangstanke kanskje. . .? Om jeg har lagt meg uten å fjerne den så klarer jeg bare ikke å sovne, føler meg skitten, haha. Samme gjelder om jeg ikke har pusset tennene! Men det er vel egentlig bare en god vane?

5. Jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste, og jeg har overhodet ingen hast! Hadde en kjæreste i 5.klasse tror jeg? Haha, sånt er jo sååå seriøst! Han bodde forøvrig også i Sverige (han kom fra Harstad, så derfor kjente jeg han), så gikk mest på MSN og webcam da, noen som kjenner seg igjen? Heheh. . .

6. Jeg kunne ikke tenke meg å bo i en storby, tror jeg. Jeg er utrolig hjemmekjær! Elsker å reise, men samtidig elsker jeg Harstad og det er utrolig deilig å komme hjem etter å ha vært ute å reist. Er også utrolig glad i Lofoten, hvor mamma bor. Tror jeg er mer typen som trives på småsteder!

7. Jeg har mange gode venner, men bare 3-4 stykker som jeg betror meg 100% til. En av dem er Sophie! Hun er en av de som vet absolutt ALT om meg. Det er vanskelig å finne de man kan fortelle selv de mørkeste hemmelighetene til, men heldigvis har jeg funnet henne og kan fortelle henne alt ♥

8. Jeg er bare 1.60 høy (lav) og tror ikke jeg kommer til å vokse stort mer i løpet av mitt liv. . . Har hørt at når man blir 40 så begynner man å krympe? Haha, om det er tilfellet kommer jeg til å bli syykt lav når jeg blir gammel! Men kunne uansett ikke tenkt meg å være høyere, synes det er fint med lave jenter, jeg. Jeg hadde ikke taklet å være 2 meter høy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg