starstruck

Så var det tilbake på skolebenken, jeg er enda dødssliten men klarer meg. Ikke så veldig lenge til helg nå – men får ikke slappet av ordentlig før neste helg uansett. Torsdag er 16.mai – noe som betyr at jeg skal ut. Fredag er 17.mai – frokost med russestyret tiiidlig, få med meg barnetoget og glede barn med russekort, så er det jo resten av 17.maifeiringen som dere alle kjenner til. Lørdag har jeg jobb og søndag skal jeg prøøøøve å slappe av! Herregud, russetiden har gått fort. . . Men nå gleder jeg meg til å få av russebuksen! Den er så utrolig stygg, skitten og ekkel etter å ha blitt brukt i nesten tre uker i strekk. . . Men så kommer det jo en annen krise etter dette da – motekrisen. Hvilke klær matcher egentlig???? Haha. . . 

Har jo egentlig ikke fortalt så mye om Tromsø, men kort fortalt hadde jeg det veldig morsomt! Fikk smakt sushi for første gang og slo meg vrang fordi Therese nektet meg å gå på yoghurtheaven :'( Neida, overlevde det. Får ta det på neste Tromsøbesøk! Håper ikke det blir så veldig lenge til neste gang, går alt for lang tid mellom hver gang jeg får møte Tuva og Therese. . . Men her er hvertfall noen bilder fra instagrammen min fra helgen!

På tur til Tromsø – Dum, dummere og dummest kjørt seg vill i Tromsø, haha.

Vi fikk komme backstage på lørdag og møte Carina Dahl! Starstruck, haha.

Carina Dahl, meg, Mathea og Martine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg