all black everything

Endelig hjemme etter en laang dag. . . Dro rett ned på jobb etter skolen siden jeg ikke orket dra hjem først, blir alltid så utrolig trøtt av å sette meg ned i en time før jobb! Har også fått unnagjort styremøtet, hentet nellypakken min og fått kjøpt meg en ny bukse. Er jo ikke så lenge til russebuksen skal av, og jeg kom på i dag at jeg faktisk har utrolig lite bukser. . . Dr. Denim sine bukser sverger jeg til, så ble en svart i modellen plenty med meg hjem i dag!

Nå skal jeg, wait for it. . . Spille the sims! Var å kjøpte tre tilleggspakker i går sammen med Martine, haha. Vi satt i tre timer i går og spilte, jeg blir så avhengig når jeg først begynner at dere aner det ikke. . . Skal også lage meg noe godt til kveldsmat, fikk meg en halvtime på flex før møtet, så nå må det fylles på! ågud, jeg har ikke spist siden klokken 3. . . Haha upsi

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg