happy birthday

Selv om jeg var ferdig på skolen klokken 1 i dag, så har dagen vært utrolig kort føler jeg. . . Kom hjem i 2-tiden og har faktisk spilt sims siden da, haha. Snakk om å omfavne barnligheten i meg! Kan ikke skjønne at tiden har gått så fort, har ikke hatt tid til powernap engang. . . Men nå derimot skal jeg gjøre noe fornuftig, blant annet gå i dusjen og ordne meg før jeg skal på milano og feire bursdagen til Ida Mari. Gratulere såå mye med dagen, Idamor ♥

I anledning bursdagen til Ida laget jeg en liten kollasj med bilder av oss! Haha bare gamle bilder da, men søte bilder! Har kjent Ida så lenge jeg kan huske, hun vil alltid være en av mine beste venninner, uansett hvor lang tid det går mellom hver gang vi er sammen ♥ Smask, loveyou


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg