long hair don’t care

Jeg får utrolig mange spørsmål om håret mitt, hvordan extensions jeg bruker og hva jeg gjør med det. . . Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment at folk tror jeg har extensions. . .? Er jo ofte at det ser utroolig uekte ut og er veldig slitt, så da er det jo ikke så veldig positivt haha. Men nei, jeg bruker ikke extensions! Har ikke klipt meg på et år snart og er bare veldig flink til å spare og kure det og ikke slette det så ofte. Er også utrolig heldig med at håret mitt vokser veldig fort! Men; nå er det umenneskelig slitt. . . Og jeg trenger sårt litt lysere toner i hodebunnen! Så nå skal jeg få skråtten min til frisøren snart og fikse litt opp. Vil jo ha det lysere til sommeren, så da må jeg få litt fart på meg! Som dere ser så har jeg også mange forskjellige toner i håret, noe som ikke er sååå fint. . . Er litt lysere her og der, noe som skal bort.

1 kommentar
    1. Har skrevet denne kommentaren på et tidligere innlegg, men poster den her igjen, da den er litt mer passende her;
      Hvordan gikk du fra å ha så brunt hår til å få det sånn lyst og naturlig? Har du gjort det selv eller hos frisør? I så fall hvor mange behandlinger tok du, og hva slags behandlinger gjorde du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg