fruit and berries


Hei hei! Er ikke så veldig lenge siden jeg sto opp, godt å få sovet ut ordentlig når jeg har muligheten til det. I dag har jeg zero planer egentlig, skal bare ta det heeelt med ro. Har jo fri i morgen også, og dere kan tro jeg skal utnytte det. Hvorfor er det ikke flere helligdager i året?? Haha. . .

I alle fall, i går var jeg hos Pia sammen med Linn Ida og Martine og vi moillkoste oss! (sier vi bare sånn i nord eller? haha. . . betyr å kose seg mye hvertfall!) Satt ute (i noe som vi latet som var) godt vær med hvert sitt pledd og spiste frukt med vaniljekesam og en type tapas. Utrolig hyggelig med slike kvelder en gang i blant! Var ikke helt i alkohol-humøret i går, russetiden har virkelig tatt knekken på meg. . .

Flinkeste lillebroren til Pia var så snill å tok bilder av oss, godt når noen faktisk er villige til å ta bilder! Tusen takk, Mats ♥


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg