19 mai


Åjda, søndagen er visst over snart allerede og jeg har ikke gjort noe som helst. Har bare dusjet og ordnet meg i tilfelle jeg skal ut etterpå. Akkurat nå virker det som at alle er opptatt. . . Men skal sette på Harry Potter og se sammen med småsøskene mine i mens! Skulle jo gjerne fått noe ut av denne fine, solfylte dagen, men får heller håpe på godt vær i morgen også! Er så deilig med skyfri himmel og bare sol, hele dagen. . . Og på tirsdag får jeg tilbake bilen min også! Ååh, den lykken. . . Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten bil i hele tre uker, har faktisk vært fri for bil hele russetiden?? Shit, hvordan har jeg overlevd. . .

Håper dere alle har hatt en fin langhelg, nyt siste fridagen i morgen når dere kan! Nå skal jeg følge med på filmen, er helt avhengig av Harry Potter haha. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg