sunnymood

Det gode været bare fortsetter og fortsetter, jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Humøret blir automatisk 100 ganger bedre når det er fint vær ute, er dere enig eller? I dag skal jeg bare kose meg i finværet, skal hente bilen min etter skolen og få skiftet til sommerdekk hvertfall. Ååh som jeg gleder meg til å få bilen min tilbake ♥ Har aldri følt meg så isolert fra omverden som jeg har gjort den siste tiden uten bil, man blir virkelig avhengig av bil når man først har fått det. Trust me! Jeg har nesten ikke kommet meg noen plass og har vært nødt til å låne bilen til pappa når han ikke har brukt den. Blir sååå godt å slippe det fremover!

Nå skal jeg ha rettslære, bare få timer igjen på skolen nå! Begynte ikke før klokken 10 i dag heller, men kom meg ikke på skolen før 11 uansett siden jeg ikke hadde bil eller småpenger til buss. . . Skjønner dere hvor vanskelig det er å ikke ha bil eller?? Haha.



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg