lettere irritabel

Sen oppdattering på meg i dag, men det har vært så fint vær i dag at jeg har faktisk bare vært hjemme i et par timer etter skolen! Dro på jobb i fire timer så dro jeg ut med Carina, Sandra og Ida Mari og kjørte litt rundt. Såå godt at det er varmt og deilig om dagene, får så mye mer energi enn når det er trist og grått ute!

Er uansett ikke bare gleden i huset, bilen min ble nemlig ikke ferdig i dag som lovet. . . Selvfølgelig har de ENDA ikke klart å finne ut hva det er, og til nå ser det bare ut til at jeg kommer til å betale dyre dommer til verkstedet :-):-) Problemet var ikke det de først fant ut, nå er det noe annet – og de kunne ikke garantere at det var det som var problemet engang?? Jeg må uansett betale for alle reperasjonene de skal gjøre. JEG ER SÅ FORBANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kan jo umulig være riktig at jeg skal betale for at de skal sitte på verkstedet og TRO at noe er galt og bare fikse og fikse på ting som ikke trenger å fikses?? Om det blir mer utgifter nå så brånekter jeg. De får ta det på sin egen kappe! Jeg ba de fikse ett problem – ikke fikse 10 problemer de tror er årsaken og ikke er problemer.

Skal spise opp kveldsmaten min nå og legge meg, begynner heldigvis ikke før klokken 9 i morgen da! Deilig, deilig. Satser på at bilen min er klar til i morgen, begynner å bli rimelig lei nå.


3 kommentarer
    1. ugg, har du vurdert å kutte ut kveldsmaten eller? Du er vel klar over at kroppen ikke forbrenner og fordøyer maten like godt når du sover, ettersom du for det meste ligger i ro?
      Så bare ut som om du trengte litt tips, siden du sikkert ikke vil legge mer på deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg