nytt design!

I dag blir det senkveld kjenner jeg, begynner ikke før 10 i morgen og har bare skole i fire timer før det er heeelg! Gleden over helg kom over meg allerede i dag, så jeg har bare trippet i hele dag av tanken på at det snart er helg. . . I tillegg nærmer det seg eksamenstid, noe som vil si mye fri og korte skoledager! De neste to ukene skal jeg dog jobbe hver dag etter skolen, men det er penger jeg trenger så jeg klager ikke. Også fikk jeg bilen min i dag! Reperasjonen ble “bare” på 5000kr, og da jeg leverte den fikk jeg beskjed om 3000kr. Vel vel, er vel slik det er med verksted? Alltid noe annet som må fikses i tillegg 🙂

Og E-N-D-E-L-I-G har jeg fått nytt design! Tok så utrolig lang tid å få svar hos hun som egentlig skulle lage det og hun har brukt et halvt år – så derfor begynte jeg å se etter andre muligheter. Søteste Amanda sa ja til å lage meg design og laget det helt perfekt! Jeg har aldri noen kriterier til design egentlig, så hun er utrolig flink til å være kreativ! Lille, søte Amanda er i tillegg bare 12 år, hvor sykt er ikke det? Skulle ønske jeg var like flink med pc og html-koder da jeg var på den alderen. . . Er hvertfall sykt fornøyd og glad for en forandring! Hva synes dere om designet?


5 kommentarer

Siste innlegg