all blackwhite

Hei og god morgen!

Jeg sto opp for ikke så alt for lenge siden og skal snart ordne meg for å dra en tur inn til byen. Blir ikke storshopping på meg, men skal se om jeg ikke finner meg noe fint på bikbok! Har enda et gavekort der som jeg fikk i julegave, kan jo skjemme meg selv bort litt da. . . Har også et gavekort på parfymelle på 500kr som jeg tenkte å bruke, kanskje kjøpe litt ny sminke eller en parfyme? Jeg trenger jo egentlig ingenting nå. . .

I kveld blir det taco og finale i champions league! Jeg og Carina skal lage mat til kjæresten hennes og noen kompiser så skal vi se på kampen sammen med dem. Haha kanskje jeg kan bli litt fotballinteressert? Har ikke brydd meg om fotball siden jeg gikk på barneskolen, og da var det bare fordi han jeg var forelsket i var sykt interessert i det. . . Men nå må jeg få på meg klær og komme meg til byen, vi blogges senere ♥

Jeg og Sophie tok noen bilder i går, ble ganske fornøyd! Noen av dem skal brukes til ny header som kommer om ikke så lenge. 

5 kommentarer

Siste innlegg