tacolørdag

Har nettopp spist taco sammen med Bjørn, Carina og kjæresten hennes Espen. Utrolig koselig! Ble litt fotball også til maten, obligatorisk når det er gutter til stedet eller. . . Vi skulle egentlig se champions league med dem, men så dro de til en annen for å se det. Egentlig like greit siden jeg fikk nok av rosenborg – vålerenga haha, tror det skal mye til for at jeg skal klare å bli interessert i fotball! Var ikke så lett som jeg trodde. . . Ble hvertfall overrasket over at guttene (nesten) frivillig stilte opp på bilder, hadde ikke sett for meg at det skulle bli så lett å overtale dem! Haha. Men tror egentlig de hadde veldig lyst innerst inne, er bare litt vanskelig for dem å innrømme det.

Nå venter vi på at det skal komme noen jenter hit, guttene har allerede dratt. Blir en liten jentekveld i kveld! Passer perfekt siden jeg ikke har hatt lyst på alkohol etter russetiden. Håper dere alle får en suuper kveld uansett hva dere skal ♥ Nå skal jeg se på kung fu panda som får på tv norge, eelsker barnefilmer!

Espen og meg

Espen, Carina, meg og Bjørn

Obligatoriske slosskamper

Søøøteste Espen og Carina!

¨

Fineste Bjørn! Haha såå søt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg