sundayfunday

Sunday loooooove ♥ Er godt å våkne til himmelsk temperatur, mangler bare sola. . . Men søndag er fremdeles en hat-dag, ikke misforstå. Men skal prøve å få mye ut av denne dagen, for i morgen er det bare øving til eksamen på skolen og full jobbdag! I går var jeg hos Carina en stund sammen med flere andre jenter før jeg dro til Charlotte. Var ute å kjørte i noen timer før jeg tok kveld, frisk og opplagt ungdom i dag! Tror jeg skal ta meg en tur på flex i kveld om det blir tid, for om en time og fremover har jeg ganske tight timeplan. . .

Skal spise litt frokost nå før jeg ordner meg. Vi blogges senere ♥ 

Sko HERFRA, verdens deiligste sko!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg