shopaholic

Er på skolen nå og har forberedelse til norskeksamen i morgen. Jeg som aldri øver noe særlig til verken eksamen eller tentamen, kan ikke se nytten i denne dagen. . . Men får bare bite tennene sammen og heller prøve å lære noe! Skal på jobb etter skolen og til klokken 8 i kveld – også skal jeg å hente sengen min i dag. ENDELIG! Haha hvor lenge har jeg ikke snakket om den stakkars sengen min? Jo, siden i januar. Så i dag skal bestekompisen min Sigurd være med meg og hente den siden han har tilhenger. Endelig blir rommet mitt komplett! Hihi blir såå bra.

Har sett litt på nelly denne timen og finnet mine seneste favoritter! Den øverste kjolen har jeg bestilt til bryllupet til tante og onkel, såå fin! Gleder meg veldig til å få den og prøve den, håper bare den passer. . . Neste på ønskelisten er en av bhene, såå fine! Spesielt den første. Men har bestilt to pakker på en måned så blir rolig for kontoen min fremover. . .

BH HER // Kjole HER 

BH HER // Kjole HER

Kjole HER // Kjole HER

BH HER // Kjole HER

affiliateslenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg