pink kimono

Ingen blogging i dag skyldes at jeg glemte minnekortet mitt hjemme i stedet for i kameraet, så når jeg kom til Charlotte etter jobb hadde jeg kamera til å ta bilder med men ikke minnekort for å lagre dem. . . Smart. . . Nå har jeg satt meg i godsengen min med hotel cæsar, blir ikke lenge før jeg tar kveld heller tror jeg. Hadde eksamen i norsk i dag, noe som gikk helt OK. Sov  hele to timer av eksamen så, haha. . . Vet ikke hva det er, men uansett hvor mye jeg sover om nettene så er jeg enda like sliten om dagen? Var ikke så veldig komfortabelt å ligge med hodet ned i eksamenspapirene, men var hvertfall litt mer uthvilt når jeg våknet! Tror jeg en gang faktisk bare stupte ned i arket i sakte film, og sovnet. . .

Haha all snakken om søvn gjør meg syyykt trøtt da. . . MEn må holde meg våken en stund til for å få sett meg opp på hotel cæsar. Har ikke sett det på to(!!) måneder, så jeg har rikelig med episoder på lur. . . Men skal ikke klage på det siden jeg er helt ferdig med frustrerte fruer nå. (for en liten stund, begynner igjen om noen måneder hihi) Men nå får dere ha en fiin natt videre ♥ Brukte bare en time på dette innlegget jada. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg