instaweeeek

Er kommet meg hjem fra jobb nå, har vært på jobb i hele syv timer i dag! Blir penger av sånt, gleder meg noe sykt til junilønningen nå kjenner jeg. . . Skal jobbe hver dag denne og neste uke siden ei på jobb er ute i permisjon. Derfor blir det nok dårlig blogging og det må jeg bare beklage. . . Skal prøve å skrive noen innlegg senere som jeg kan poste når jeg har jobbdager!

Men nå blir jeg hentet av en kompis som er på besøk i byen, han bor ikke her så er lenge siden jeg har sett han! Ha en super kveld ♥

Bilder fra instagram den siste tiden! Heter sstinemari der.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg