koker ihjel

Nå er jeg på vei ut døra, kom hjem for en stund siden fordi jeg kunne gå tidligere fra jobb. Veldig deilig når det er fint vær ute! Nå har vi altså vært utrolig heldige med været de siste ukene, sol og fint vær hver dag! Skal så absolutt ikke klage på det, men hadde ikke hatt noe i mot èn dag med regn nå, koker faktisk ihjel både inne og ute. . . Haha speaking of, nå ligger jeg i sengen i bare undertøy med viften på full styrke – og enda jeg er kokvarm og dehydrert! Neida herregud jeg skal ikke klage hysj nå. . . . .

Ellers hadde jeg fri fra skolen i dag for å øve til eksamen i nynorsk i morgen, kjenner jeg gruer meg litt. . . Men skal nok alltids gå fint! Er jo ikke det verste jeg kunne kommet opp i, jeg kunne jo vært så uheldig å komme opp i matte. Men nå må jeg nesten bare kjøre, skal dra til Sophie og være sammen med henne i kveld! Blir etterlyst her. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg