hint of mint

 

Nå er det snart helg, ååh som jeg gleder meg! Skal nyte helgen til det fulle og slappe av så mye som mulig, det kommer jeg til å trenge etter en uke med to eksamener og jobb hver dag. Men det å jobbe hver dag etter skolen har ikke vært like tungt som jeg trodde det kom til å bli, er tyngre å jobbe på vinteren! For da er alt et ork, alt er mørkt og det er depressivt å leve, rett og slett. Vinteren gjør meg bare depressiv! Men nå når det er lyst ute og temperaturen er på topp, så blir alt bedre.

Nå blir det ikke lenge før jeg legger meg, skal bare legge sammen litt klær først! Begynner å ta form på rommet, må bare få sendt ned alle klærne som skal vaskes, har en hel kurv her som ikke kommer seg lengre enn til døra. . . Lenge leve latskap 🙂 I morgen SKAL jeg få trent, tørr faktisk ikke tenke på hvor lenge siden det er siden sist, får automatisk ikke tid til å trene når jeg har jobb hver dag, så DET er en av bakdelene med å være opptatt hver dag. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg