alltid bare en drøm. . .

Nå sitter jeg på skolen, har litt eksamensforberedelser nå og etter skolen bærer det på jobb! Skulle egentlig bare si hei og hallo siden jeg ikke fikk oppdattert i går, var for opptatt med å nyyyte søndagen. 

Haha også må jeg bare fortelle om den fantastiske drømmen jeg hadde på fredag! Det virket så sykt ekte at jeg begynte å gråte når jeg våknet. Er helt fantastisk hvordan fantasi jeg må ha for å klare å drømme alt det rare jeg drømmer. . . Hvertfall, jeg var på Justin Bieber konsert og etter konserten gikk jeg på mobilen for å se filmen hans never say never, og plutselig møtte jeg på noen jenter som skulle ha meg med dit de visste han var. Jeg ble (såklart) med dem opp tidenes bratteste rulletrapp hvor man måtte holde seg fast for ikke å falle bakover, haha, og på toppen MØTTE JEG HAN!! Han kom bort, ga meg klem og jeg begynte å gråte. Så sto vi å snakket en stund før han måtte gå til en kompis som var bortfor meg, men før han gikk fikk jeg spurt om et bilde. Såklart måtte iPhonen min begynne å tulle og jeg fikk såvidt ikke tatt bilde. . . Men så tok vi masse bilder da, også plutselig kysset han meg!! Oh my god, jeg kan leve lenge på det kysset hahaha. . . Husker jeg begynte å skulle legge bildet ut på instagram fordi jeg skjønte ingen kom til å tro meg, men selvfølgelig våknet jeg da. . . Fikk også sagt til han at jeg var verdens største fan og hadde fulgt han siden starten. Fineste drømmen jeg noen gang har hatt ♥ (bortsett fra da jeg drømte om meg og Chace Crawford, den drømmen ligger som nummer to)


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg