smuti smuti

Hei hei! Jeg har ikke glemt dere og jeg har ikke glemt bloggen. Men jeg har helt mistet begrepet om hvordan dag det er, så bloggingen har automatisk falt bort da haha. . . Nå er jeg hvertfall snart ferdig å jobbe hver dag etter skolen, så da blir det bedre! Er enda nydelig vær her så er sykt kjipt å stå inne på jobb. . . Hvordan er været hos dere? Synes synd i de som har regn og sånt nå, men var på høy tid at vi her i nord fikk en super start på sommeren!

Skal få tatt bilder i dag som jeg kan legge ut senere, nå skal jeg kose meg med Sophie ♥

Noen bilder fra. . . Mandagen? Var hos Katarina og vi koste oss med smoothie! Lotte kom litt senere.




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg