off we go

Skulle egentlig blogge til dere før jeg dro i morges, men fikk ikke tid før jeg måtte løpe. . . Men nå kommer det hvertfall! Haha derav overskriften, “off we go” som selvfølgelig var ment som at NÅ SKAL VI TIL SVERIGE! Men nå blir det mer “off I go” til sengen. For å sove. Lenge. Gidder ikke endre overskriften heller.

Som jeg har nevnt tidligere skulle jeg til Sverige i dag, og vi dro så tidlig som klokken 8(!!) i morges. Kom hjem for en time siden og har vært å tatt sol! Nå har jeg plantet meg godt fast i sengen og skal ta meg en heeftig powernap før jeg må opp å ordne meg til Mathea sin bursdag i kveld. Blir såå koselig ♥ Har blitt en tradisjon at alle jentene samles hos henne og har en sommerbursdagsfest, og som alltid er dresscoden sommerkjole. Og når vi snakker om antrekk – jeg har ingen anelse om hva jeg skal ha på meg. . . NULL peiling. . . Har jo mange kjoler og skjørt, men akkurat en sommerkjole er det dårlig med. Jaja, finner vel på noe smart!

Hentet frem 50mm linsen min i går som bare har støvet ned de siste månedene, bildene blir så mye finere! Skjorten min er HERFRA, på salg nå!

2 kommentarer
    1. Du er utrolig pen! Kan du legge ut bilde av kjolen (ev. antrekket ) du valgte deg, og hvor den er kjøpt (når) ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg