mathea 19


Nå kommer endelig bildene fra lørdag! La igjen kameraet mitt hos Mathea så fikk ikke hentet det før i dag. Hadde det utrolig koselig med de herligste jentene, men kjente godt at det ble litt mye inntak av alkohol haha. . . Så neste helg blir det rolig! Da skal tante og onkel gifte seg også, gleder meg såå mye! Elsker bryllup, enda jeg ikke helt sikkert har funnet meg en kjole å ha på meg. . . Men det finner jeg ut når mamma kommer til byen. Hun og søskene mine kommer på torsdag, gleder meg utrolig mye til å se dem igjen! Skal ta de med meg til byen på fredag når mamma skal lage kakene til bryllupet, liten shoppingspree med dem hihi. Er ikke ofte jeg får kjøpt ting til dem så nå skal kortet mitt få svidd seg litt hehe.

Bursdagsjenta ♥

Kjolen min vises ikke såå godt, men var den jeg brukte i Sophie sin bursdag! du finner den HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg