by the ocean

Det eneste positive med at jeg kom opp i eksamen i går er at jeg har ferie i morgen, woho! Har eksamen klokken 09.30 i morgen og kan ikke skryte på meg at jeg ikke er nervøs. . . Er noe som skjer med meg når jeg må stå forran folk helt alene og snakke, jeg blir så SYKT nervøs at jeg nesten glemmer hva jeg heter – ergo jeg glemmer alt jeg skal si og gjøre. Får også de sykeste skjelvingene. . . Men satser på at jeg kommer meg gjennom foredraget med glans! Har bare litt småting igjen så er jeg good to go i morgen. Kjenner jeg er utrolig glad jeg snart er ferdig med stresset og venninnene mine enda ikke er kommet opp. . .

Nå sitter jeg hos stakkars Mariell som er blitt sprekksyk, mulig hun har fått kyssesyken og siden jeg selv hadde det for snart to år siden vet jeg hvor jævlig det er! Satser på at det er det hun har da (haha ondskapsfull) så kan ikke jeg bli smittet hvertfall, om det er noe annet er jeg alt annet enn trygg her jeg sitter. . . Var sammen med Sophie og Charlotte tidligere i dag, koselig as always! Kjørte henne til noen andre venninner før jeg dro hit. Vi var på nupen og tok litt bilder i det “fine” været, haha. Forfeeerdelig mye vind, var vanskelig å få bra bilder da. . . 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg