ferdig, finito, natapos

I dag hadde jeg min siste skoledag _noen sinne_, kan dere tenke dere den herlige følelsen? Nå er det ferie helt til skoleavsluttningen! Aldri mer lekser, skole, innleveringer, prøver eller eksamen. Jeg er ferdig, finito, natapos, acabado, fertig, med mine 13 år med skole. Er både stolt og skuffet over meg selv. Stolt fordi jeg har klart å gå alle mine år uten å ta meg friår eller droppe ut, men litt skuffet fordi jeg kunne prestert litt bedre dette siste halvåret. Jeg har bare rett og slett vært drittlei, og å slutte har aldri vært et tema for meg engang. Har bare vært aktuelt å fullføre! Sender en tanke til dere som enda sitter igjen på ungdomsskolen og er skolelei – tro meg, dere aner ikke hva dere har i vente. Og en liten tanke til resten av dere som ikke har kommet opp i eksamen enda!

Kom nettopp hjem fra bestemor, har vært der en tur med tante og onkel og spist middag siden den ene tanten til mamma kom i dag! Er så koselig å få opp familien fra sør, er så sjelden mellom hver gang vi sees. . . Heldigvis er vi alle aktive brukere av facebook! To fine bilder av meg og tante Heid ♥ Tanten til mamma!

Haha mafiaonkel i bakgrunnen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg