dagen før dagen

Har tenkt på å blogge i hele dag (går) men kom meg liksom aldri til det. Har vært hos tante og onkel i hele dag og skal sove her i natt! Akkurat nå er det bare jeg og mamma som enda er våkne, hun holder på med bryllupskaken og jeg er bare rett og slett ikke trøtt. . . Sånn går det når man snur døgnet oppned, haha. Var i lokalet i dag hvor middagen og festen etter bryllupet skal være, og guud så fint det var! Gleder meg til å knipse bilder hele dagen, alt må dokumenteres!

Sniktitt på kaken mamma har laget, er enda ikke heelt ferdig men nydelig allerede!

Ellers i dag har jeg. . . Stripet håret! Må ha enda en omgang men akkurat nå før bryllupet hadde jeg ikke tid til det. Førsteprio var bare å kunne se bra ut på bilder i morgen, haha. Snilleste Carina stilte opp enda jeg spurte henne i siste liten, i går kveld. . . Men gleder meg til å få fullstendig kontroll over håret mitt, er helt syykt hvor fort det vokser, og det er ikke alltid positivt. . . Blir nok noen bilder i morgen hvor dere får se håret.

Men nå er det snart leggetid, kjenner på meg at jeg ble tung på øynene av å blogge haha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg