kiss the bride

Da var bryllupet over og vi kan kose oss med kakerestene (som vi har småspist i hele dag haha). Dagen i går var utrolig fin – fra morgen til kveld! Både bruden og brudgommen var nydelige og de storkoste seg heldigvis hele dagen – so did I! Siden mamma og småsøskene mine sov her i helgen gjorde jeg også det, og her var det full fart fra tidlig i går morges til tidlig i dag morges haha. Jeg holdt meg unna alkohol i går og koste meg med alkoholfri champagne slik at jeg kunne kjøre mamma og brudeparet hjem utpå natten. Alt i alt en utrolig nydelig feiring og masse god mat!

Tantemi ♥

Søskenbarnet mitt Martine og lillesøster Helene ♥

Bryllupskaken!

Mamma og tante

Mamma og kjæresten!


Under fotograferingen



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg