the blind side

Nå har jeg endelig knødd meg til å se The Blind Side. Kjøpte den for sikkert to år siden og har rett og slett tenkt at den var dårlig, så har ikke orket å sett den. Men GUD for en bra film! Så feil man kan ta av bare å se på coveret. . . (enda det står at den er nominert til academy award og har vunnet en academy award for skuespiller, haha) Jeg er en person som nesten bare går etter coveret og ikke orker å lese om den engang, haha. Men denne var så absolutt verdt å se og jeg brukte hele natten min på å se den ferdig, klarte ikke sette den på pause. . . Den har også funnet en oscar og mange andre priser, samt vært nominert til maange priser.

Filmen handler om Michael som er hjemløs og så å si foreldreløs siden moren ikke er i stand til å ta vare på han. I korte trekk møter han tilfeldigvis på en rik familie som tar han inn i varmen og sørger for at han får et hjem – og en seng for første gang. Du må nesten bare se filmen! Denne historien er basert på ekte også, åååh som jeg elsker å se filmer som er basert på ekte. Det får en virkelig til å tenke! Og tro meg, jeg tenkte mye under denne filmen. . . Så trist, men likevel en så lykkelig film. Ble litt tårer og mye smiling.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg