nattdyret hehe

Latskapen har tatt meg de siste ukene hvor det nesten ikke har vært skole. Forrige uke hadde jeg bare skole på mandag for å få vite hva jeg kom til å komme opp i, så hadde jeg skole på onsdag siden jeg hadde fremføring. All denne fritiden har gjort til at døgnrytmen min er blitt snudd helt opp-ned og jeg kan ærlig talt ikke huske sist jeg la meg før klokken 3. . . Men i dag må jeg nesten bare tvinge meg selv i søvn så fort som mulig, enda det kommer til å bli en prøvelse. Jeg eier virkelig ikke et eneste gram av trøtthet nå, haha.

I morgen er det avsluttning på skolen, herreGUD altså det skal bli deilig. Levere bøker og være ferdig med alt som heter skole på noen år. Etter skolen skal jeg på jobb i noen timer! Men nå skal jeg _prøve_ å sove, kanskje noen runder candy crush får jeg til å slokne? Haha. . . Avhengig til tusen! God natt ♥





1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg