filmer jeg må se #4

Mange av disse filmene tror jeg ikke har kommet ut enda. . . Har ikke fått sjekket med alle! Men da er det bare noe å glede seg til, sant? Jeg gleder meg hvertfall! Ser ut til at det blir en høst full av gode filmer 😀 Noen som ønsker flere slike innlegg?

The Big Wedding
Haha jeg elsker slike komedier med familie! Vet ikke hva det kalles når det er familiedrama og slikt, familiedramakomedie kanskje? Den så hvertfall bra ut! 

This is the end
Haha denne så sykt morsom ut! Med skuespillere og sangere som spiller seg selv og med de morsomte personene i hovedrollene. 

White House Down
Denne må jeg faktisk bare se på grunn av Channing Tatum, ikke fordi den så bra ut, men fordi han er med. Men er sikkert en bra film siden det er samme regissør som laget 2012 og the day after tomorrow! 

The Hunger Games: Catching Fire
Åh, denne gleder jeg meg HVERTFALL til! Første Hunger Games filmen var ubeskrivelig bra, så om jeg kan dømme denne andre etter traileren er den minst like god. Også er jo ikke Liam så aller verst å hvile øynene på 😉 Er uheldigvis leenge til den kommer ut da. . . Ikke før i november. . .

The Heat
Både Melissa McCarthy og Sandra Bullock er av de beste skuespillerne jeg vet, de har gjort det fantastisk i alle filmene jeg har sett dem i! Denne er nok intet unntak. Den kom ut i april så den skal være tilgjengelig på nett!

The Purge
Denne så syykt bra ut, elsker skrekkfilmer! 

R.I.P.D –  rest in peace department
Oh Ryan, how I love you ♥ Denne hadde jeg sett uansett om den var bra eller ikke, men den så utrolig bra ut så da slipper jeg flere timer med kjedsomhet! Denne kom faktisk ut i går om man skal stole på traileren, men så tar det vel enda noen måneder før vi får den til Norge tenker jeg. . . Men er verdt ventetiden! 

About Time
Denne gleder jeg meg STORT til! Rachel McAdams er også en skuespiller jeg bare har sett bra filmer av, og traileren til denne filmen sier meg at den kommer til å være råbra.

The Bling Ring
Åh, den ene gode skuespilleren etter den andre! Emma Watson er en selvskreven favoritt siden hun er med i 8 av mine favorittfilmer (haha noen som vil gjette?), så jeg er utrolig spent på denne filmen. . . Så veldig bra ut også! Kanskje en typisk jentefilm? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg