takk for et herlig år!

Da var jeg ferdig med skole. Ferdig med grunnskolen og nå helt ferdig med videregående! Har hatt tre fantastiske år og på en måte er det trist å måtte forlate. . . Men jeg skal ikke klage, har klaget hele året på at jeg vil bli ferdig så nå må jeg bare nyte det! Men hadde vært koselig å kunne hatt noen år til på skolen, ikke for leksene sin del men mest for det sosiale. Det blir rart å skulle gå til en hverdag med jobb hver dag nå og ikke se de samme fjesene jeg har møtt hver morgen i 10 måneder nå. Er bare glad alle ikke kommer til å flytte fra byen, så ser jeg hvertfall noen av dem igjen!

Tusen takk for et herlig år alle sammen ♥ Og tusen takk til Stangnes, en fantastisk skole med mange fantastiske lærere jeg kommer til å savne kjempemye!

Favorittlæreren min i år! Hadde han i gym og rettslære, kommer virkelig til å savne han. . .

My friend Katarina the model

Lars ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg