tatt ferie

Da var det endelig helg for min del – og endelig ferie! Har tatt meg ferie hele neste uke og har store planer om å utnytte det til det fulle. Bilen må vaskes, rommet mitt på ryddes og vaskes, jeg skal hjelpe pappa litt i huset (som jeg har utsatt alt for lenge. . .) og slappe av til den store gullmedaljen! Nå skal jeg starte med å ta et laangt bad, kure håret, rense ansiktet og se på en film. Har egentlig på følelsen at jeg kommer til å sovne av, men skal prøve å holde meg våken! Er bare tøv å sove midt på dagen, blir våken til langt ut på natt av det. . .

Skal få tatt litt bilder i kveld, liker egentlig ikke å bruke arkivbilder. . . Ha en fin lørdag, alle sammen ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg