mandagskos

Glem alt jeg har sagt om mandager. . . Mandager fra nå av er hellige, de er fantastiske! Er så utrolig deilig å ikke tenke på at det er skole på mandag lenger. Jeg slipper å legge meg på søndager å være lei meg fordi det er skole dagen etter, NO MORE! Åh, mandag – I love you. Men såklart, jeg skal jo jobbe. Jeg bare slipper å stå opp klokken 7 og dra klokken 8!


Kom hjem for en stund siden, Isabelle klarte å dra meg med på flex klokken 8 enda jeg egentlig hadde tenkt å dra rundt nå. . . Men var godt å ha det unnagjort, også fikk jeg dratt på kiwi etterpå og handlet maaasse frukt, grønnsaker og yoghurt. Deilig! Nå skal jeg kose meg med smoothie, stangselleri og dip (som er borte nå, haha tar sin tid å redigere bilder. . .) Har også satt på The Blind Side for sikkert 6.gang på en uke, nydelige filmen! Dere må bare se den om dere ikke allerede har sett den, eventuelt se den på nytt om dere har sett den før. Senere blir det Harry Potter! Haha. . . Og litt hjemmespa, skal kose meg skikkelig! Også skal jeg prøve å komme meg i seng før klokken 5 i dag, uff den døgnrytmen min. . . Er helt på trynet



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg