feriemodus

Ferieuken min går mot en slutt og det er snart tilbake til jobb! Siden jeg ikke har vært verdens flinkeste blogger de siste dagene tenker dere sikkert at jeg har hatt det hysteeerisk morsomt og vært veldig opptatt? Men sannheten er den at jeg bare har sovet og sovet og sovet og eneste tiden på døgnet hvor jeg har vært 100% våken er fra 16.00 – 05.00 haha. Så ja, kan vel si at jeg har sovet bort mesteparten av ferien min og alt jeg skulle hatt gjort er nå blitt utsatt til slutten av uken. På dagen har jeg vært med venninnene mine, har trent, vært på fotballkamp (haha ja jeg har FAKTISK blitt fotballinteressert noe jeg aldri trodde om meg selv. . . Neste kamp på søndag!) og bare tatt det med ro. Nå blir utfordringen å snu tilbake døgnrytmen min og komme meg inn i jobbplanen. . . Flinke meg klarte å stå opp før 3 i dag, stor oppnåelse for meg akkurat nå i ferien! Haha.

Håper dere koser dere like mye i ferien som jeg gjør ♥ Skal være flink å forhåndsskrive innlegg til dere som jeg kan poste nå og da – ja jeg vet, sier det ofte men nå mener jeg det!

gamle bilder. . . . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg